.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری اولين همايش ملي تجارت الكترونيك در مازندران

دبير اجرايي نخستين همايش ملي تجارت الكترونيك از ميزباني مازندران براي برگزاري اين همايش در دوم مرداد ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، رسول حسن‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در دور اول سفر هيئت دولت به استان، مازندران پايلوت الكترونيك كشور انتخاب شد.
وي از راه‌اندازي دو دبيرخانه اجرايي و علمي براي پربار كردن اين همايش خبر داد و تصريح كرد: تجار، اصناف، دانشگاهيان و دادگستري هم در اين همايش حضور دارند.
حسن‌پور از مخابرات، بانك‌ها و مباني حقوقي به عنوان سه ركن اصلي تجارت الكترونيك در كشور ياد كرد و افزود: مباني حقوقي تجارت الكترونيك در كشورمان هنوز مشخص نشده است و راهكار مناسبي ندارد.
وي با اشاره به سطح ملي برگزاري اين همايش يادآور شد: 100مقاله به دبيرخانه اين همايش ارسال شد كه 24 مقاله براي چاپ كتاب و پوستر از سوي هيئت علمي همايش انتخاب شده است.
حسن‌پور با اشاره به اينكه كميته علمي اين همايش بر عهده دانشگاه آزاد قائمشهر گذاشته شده است، بيان داشت: استادان بزرگي از جامعه فناوري كشور از جمله علي‌اكبر جلالي در اين همايش سخنراني خواهند كرد.
وي با تاكيد بر اين نكته كه اقتصاد آينده از آن تجارت الكترونيك است، گفت: بستر‌ سازي مخابرات و استفاده عموم مردم از كارت‌هاي اعتباري روند اجرايي شدن تجارت الكترونيك را موجب مي‌شود.
دبير اجرايي نخستين همايش ملي تجارت الكترونيك در پايان تبليغات را به عنوان ركن مهم تجارت الكترونيك دانست و اظهار داشت: همكاري و تعامل با رسانه‌ها مي‌تواند كشورمان را به اين هدف برساند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.